Web aplikacija za operativni menadžment

 

Aplikacija za operativni menadžment je sistem namijenjen za evidenciju članstva, obračun i praćenje naplate članarine kao i praćenje ostalih aktivnosti jedne organizacije. Ovo je idealno rješenje za upravljanje organizacijom ili udruženjem koji omogućava klijentima da unaprijede svoje poslovanje, minimiziraju greške i prate uplate članarina. Implementirali smo aplikativni softver za operativni menadžment putem kojeg ćete moći pratiti svoje članove i na jednom mjestu imati sve podatke o svojim igračima i trenerima. Cilj je bio olakšati operativni rad administraciji menadžmenta, pojednostaviti vođenje baze podataka za članove i izbjeći nepotrebnu papirologiju.

Sistem za operativni menadžment je prilagodljiv gotovo svim zahtjevima pa ga osim udruženja mogu koristiti i druge organizacije, sportski i drugi klubovi te svi ostali čiji posao zahtjeva vođenje članstva. Sistem za evidenciju članova prvenstveno služi za pravilno i kvalitetno vođenje i praćenje članova a kako bi zadovoljio sve Vaše potrebe u dogovoru s Vama ćemo ga prilagoditi upravo onako kako Vi to želite.

Mogućnosti sistema za operativni menadžment:

  • Unos članarina, opreme, zaposlenih i protivničkih timova
  • Unos stadiona/lokacija gdje se odigravaju utakmice i takmičenja
  • Unos tipova takmičenja (prvenstvo/turnir)
  • Vrste dokumenata koji se trebaju dostaviti prilikom registracije (ljekarski pregledi, osiguranje, fotografije)
  • Evidencija članova (igrača) gdje se vide dugovanja mjesečnih članarina
  • Unos članarina i izdavanje potvrde o uplati članarine
  • Vođenje prisutnosti po održanim treninzima
  • Unos takmičenja, ekipa, kola
  • Evidentiranje kotizacija i pregled opreme koja je naručena, plaćena i preuzeta za svakog člana pojedinačno
  • Raspored treninga i trenera (sedmični i mjesečni)
  • Pregled izvještaja kao što su statistički izvještaj postignutih pogodaka, lista opreme za izradu, spisak plaćenih i neplaćenih članarina, te pregled narudžbi opreme i drugih

U našoj aplikaciji postoje detaljni profili za sve članove tako da se na jednom mjestu nalaze svi podaci i brzo su dostupni. U profilu članova se čuva arhiva svih dolazaka, članarina, uplata, naručene opreme i fotografija. Nakon određenog vremena imaćete kompletnu sliku o svakom pojedinačnom članu.

Osim vođenja i praćenja statusa članova (aktivni ili ne aktivni) sistem Vam omogućava upload datoteka kao što su ljekarski pregledi, osiguranja, fotografije i drugih datoteka. Direktno iz sistema možete kreirati uplatnice za plaćanje članarina, kotizacija i drugih potraživanja.

Ova aplikacija pomaže u upravljanju i rastu Vaše organizacije i time dobijate potpunu kontrolu nad svojim poslovanjem.